Voorwaarden Gepersonaliseerde Producten & Retourbeleid

Bij Futzy streven we ernaar om jouw bestelling precies naar wens te maken. Hieronder vind je de voorwaarden met betrekking tot gepersonaliseerde producten en ons retourbeleid.

Gepersonaliseerde Producten

  • Gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou op maat gemaakt. Dit betekent dat ze uniek zijn en specifiek ontworpen zijn volgens jouw opgegeven specificaties, zoals tekst, afbeeldingen, kleuren of andere personalisatie.
  • Omdat deze producten volledig zijn afgestemd op jouw persoonlijke voorkeuren, kunnen ze niet worden geretourneerd of geruild, tenzij er sprake is van een productiefout of schade bij levering.

Niet-retourneren van Gepersonaliseerde Artikelen

  • Gepersonaliseerde artikelen vallen onder een uitzonderingscategorie binnen ons retourbeleid. Dit houdt in dat, in overeenstemming met de wetgeving omtrent consumentenbescherming, je als klant geen herroepingsrecht hebt voor op maat gemaakte producten.
  • Mocht het geleverde product afwijken van de door jou ingevoerde specificaties of beschadigd zijn, neem dan binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice. In dat geval zullen wij een passende oplossing bieden, zoals vervanging of reparatie.

Controleer je bestelling zorgvuldig

  • Zorg ervoor dat je de opgegeven informatie (zoals tekst, spelling en opmaak) zorgvuldig controleert voordat je je bestelling plaatst. Na bevestiging van de bestelling is aanpassing niet meer mogelijk.

Klachten & Schade

  • Indien je een klacht hebt over de kwaliteit van het product of er sprake is van transportschade, dien je dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons te melden. We vragen je om duidelijke foto’s van het product en de verpakking bij je klacht te voegen.
error: Afbeeldingen zijn beschermd!